واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۲
  • ۰

امروز یک پیام خصوصی دریافت کردم:

«سلام دوست عزیز :)

خیلی ببخشید اگه این حرفم به نظر ناخوش‌آیند می‌آد. اگر این طور هست بدونین که منظوری ندارم.

اما این وبلاگ بیشتر به من حس یک وبلاگ تبلیغاتی برای گروه متمم رو می‌ده تا یک وبلاگ شخصی! البته تبلیغاتی در قالب نوشته‌های شخصی
هممم
شاید هم اشتباه کنم :)»
به نویسنده کاملاً حق میدم که این طور بردشت کرده باشه. چهارتا پست نوشتم که تو هر چهارتاش صحبت متمم هست. دلیل اصلیش اینه که این روزها فضای ذهنیم تو درس‌های متممه. کتاب‌هایی رو می‌خونم که متمم پیشنهاد کرده، برای حل تمرین‌های توسعهٔ کلامی متمم مقاله می‌خونم و تقریباً با هر چیزی برخورد می‌کنم، یکی از درس‌های متمم تو ذهنم میاد. مثلاً هفتهٔ پیش عروسی دعوت شده بودم و درس زمان سفید بهم کمک کرد خیلی از بودن تو اون جشن لذت ببرم. 
این نظر، اصلاً برام ناخوشایند نبود و از نویسنده‌اش سپاسگزارم که این‌طور محترمانه، مطلبی رو که به ذهنش رسیده، با من در میون گذاشته.
  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • کبرا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">