واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۱
  • ۰
متمم همان‌طور که خودش در درس عوامل و موانع پرورش استعدادها می‌گوید، یک محیط حمایتی است. متمم به من نمی‌گوید دیر آمده‌ای و کار از کار گذشته است. یا زود آمده‌ای و هنوز دهانت بوی شیر می‌دهد، برو بعداً بیا. متمم کمکم می‌کند، حمایتم می‌کند، چراغ را روشن می‌کند و راه را نشانم می‌دهد.
متمم کسانی که راه را رفته‌اند، معرفی می‌کند و از فراز و نشیب‌ها می‌گوید. با متمم، ترسم می‌ریزد چون نمونه‌های زیادی پیش چشمانم می‌گذارد. متمم بیماری کهنه‌ی کمال‌طلبی و اهمال‌کاری‌ام را درمان کرده است چون یادم داده است تمام عمرم را با ترس از تصمیم‌گیری تلف نکنم. 
متمم مرا با متممی‌ها آشنا کرده است. کسانی که می‌خواهند رشد کنند و هر کدامشان، منشأ تغییرات مفیدی در اطراف خود هستند. کسانی که شوق حرکت و ساختن دارند. پر از ایده‌های ناب و تجربیات گرانبها هستند. 
در متمم و با متممی‌ها، حالم خوب است و ارزش این حال خوب را می‌دانم.
  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • کبرا حسینی

نظرات (۱)

ممنون از وبلاگ خوبتون
پاسخ:
ممنون از نظر پاک خطاپوش شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">