واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۲
  • ۰
از اولین روزهایی که خواندن وبلاگ‌ها را شروع کردم، به نوشته‌های ایرانیان خارج از کشور بسیار علاقه داشتم. برایم خیلی جذاب بود که جاهای دیگر دنیا را از نگاه کسی که با فرهنگ ایرانی بزرگ شده، ببینم. 
بعدها که وبلاگ‌نویسی از رونق افتاد، نوشته‌های این گروه را در گوگل پلاس دنبال می‌کردم و مطالب  علی فرنود را هم اولین بار همان‌جا دیدم. نگاه ارزشمند و عمیقی به خودش، گذشته‌اش و دنیای پیرامونش دارد. در جواب ایمیل‌های جوانان کم‌حوصله و نق‌نقو، از تجربیاتش می‌نویسد و آنها را به صبر و تلاش دعوت می‌کند. 
هر بار که علی فرنود(یان) مطلب جدیدی منتشر می‌کند، می‌دانم با مثال جدیدی برای بهتر شدن دنیا روبرو خواهم شد و همین است که مشتاق خواندن تأملات او هستم. 
  • ۹۶/۰۷/۰۲
  • کبرا حسینی

نظرات (۳)

  • پوریا صفرپور
  • کبری عزیز سلام
    از جستجوی نام علی فرنود به وبلاگ پرمهر تو رسیدم و چقدر خوشحال شدم که دیدم ما در دنیای موازی دیگری به نام متمم دوست هستیم.
    شاد باشی دوست من
    پاسخ:
    بسیار خوش‌وقتم. علی فرنود تجربیات گرانبهایی رو با مخاطب به اشتراک میذاره. متمم هم به معنای واقعی، محل توسعه مهارت‌های من بوده. 
    چه اشتراکات ارزشمندی.
    شرمنده می‌کنید دوست من. همیشه شاد و سالم و سلامت باشید. 
    پاسخ:
    مدل ذهنی شما بسیار مفید است. وبلاگ‌تان به تکثیر آن کمک می‌کند و یک قدم در مسیر بهتر شدن دنیاست. به خاطر وجود آدم‌هایی مثل شما، سپاسگزارم.
  • سعید یگانه
  • ممنون بابت معرفی
    واقعاً عالیه
    به ندرت پیش میاد وبلاگی پیدا کنم که تا این حد کاربردی و مفید بنویسه

    پاسخ:
    خوشحالم که نظر شما هم مثبت بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">