واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۲
  • ۰
فایل‌های صوتی زیادی از فرهنگ هلاکویی و مصطفی ملکیان گوش کرده‌ام و از مطالبشان بسیار آموخته‌ام. این دو نفر در دو چیز شبیه‌اند:
1. تشویق مخاطب به استفاده از عقل 
2. اعتقاد به برتری حقیقت 
وقتی صحبت‌های این دو نفر را می‌شنوم، احساس می‌کنم: 
به شعورم احترام می‌گذارند. 
نمی‌خواهند مرا فریب بدهند. 
جملات‌شان، آراستن کلمات دهان‌پرکن نیست. 
با لفاظی از جواب دادن به سوالات طفره نمی‌روند. 
برای درک حقیقت، بسیار زحمت کشیده‌اند.
حقیقت را فدای مصلحت نمی‌کنند. 
جملات‌شان از باور عمیق‌شان سرچشمه گرفته.
آماده‌اند وقتی نادرستی باورهایشان را بفهمند، آنها را رها کنند.
به این دو نفر بسیار مدیونم. صحبت‌هایشان را با دقت گوش می‌کنم و می‌کوشم از روش اندیشیدن‌ آنها الگوبرداری کنم. از فرهنگ هلاکویی و مصطفی ملکیان یاد گرفته‌ام که می‌توانم با رعایت ادب و انصاف بر مواضع درست خودم  پافشاری کنم.
  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • کبرا حسینی

نظرات (۱)

  • سینا شهبازی
  • کبرا جان،
    سبک نوشته‌های جدیدت رو خیلی دوست دارم.
    به خصوص اینکه توی پست‌های اخیر، آیدا احدیانی، علی فرنود و الآن هم این دو بزرگوار رو معرفی کردی.
    از میان همۀ این بزرگواران، فقط فرهنگ هلاکویی رو یه مدت دنبال می‌کردم که واقعاً با حرفات موافقم.
    خوشحال می‌شم اگر فایل‌های صوتی مناسبی از مصطفی ملکیان هم دم دست داری، یا توی یه پست جداگونه معرفی کنی یا بگو بهت یه جور ایمیل بدم یا توی تلگرام پیام بفرستم تا ازت بگیرم‌شون و به قول دکتر آموخته "داشته باشم".
    ممنونم ازت.
    پاسخ:
    مصطفی ملکیان کانال تلگرامی داره و فایل‌های صوتیش هم اونجا هست. 
    @mostafamalekian

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">