واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰
وقتی با نقد نظریات اندیشمندان گذشته روبرو می‌شوم، حال خوبی دارم. در ذهنم تصویری می‌سازم از فردی که از نردبان افکار گذشتگان بالا آمده و خودش پله‌ی جدیدی بر این نردبان اضافه کرده است. متوجه نقاط قوت و ضعف پیشینیان شده و به اندازه‌ی توان خودش راهی به سوی آینده ساخته است. 
این تلاش و انگیزه برای رسیدن به روزهای بهتر، باعث شده به آینده‌ی بشریت بسیار خوشبین باشم. به این که بشر «یا راهی خواهد یافت یا راهی خواهد ساخت»* همان‌طور که تا به حال هم، چنین بوده است. 
حالا به لطف اینترنت و آسان شدن ارتباطات، اندیشمندان دنیا خیلی راحت‌تر با هم تبادل نظر می‌کنند و به منابع فراوانی دسترسی دارند که برای ساختن پله‌های بعدی نردبان افکار بشریت، به آنها کمک می‌کند و راهشان را هموارتر و مشکلات‌شان را کمتر می‌کند.
*از این جمله‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی، دست به دست می‌شود و معلوم نیست گوینده‌ی اصلی که بوده.
  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • کبرا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">