واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۲
  • ۰

برای یک ماه (تیر 96) حامی متمم شدم. محتاط و دست به عصا بودم. چند روز اول هیچ کامنتی ننوشتم. متمم تذکر داد حواسمان هست که هیچ کامنتی ننوشته‌ای. 

حتی اعلان گردهمایی هم که آمد، با خودم گفتم من تازه‌واردم و حالا حالاها فرصت دارم در گردهمایی‌ها شرکت کنم. فایل صوتی محمدرضا شعبانعلی را که گوش دادم فهمیدم این اولین گردهمایی بعد از دو سال است. دو سال انتظار برای دفعهٔ بعدی دیدار متممی‌ها به نظرم خیلی طولانی آمد و همان لحظه ثبت نام کردم. 

در یکی از نظرات متممی‌ها لینک سایت شاهین کلانتری را دیدم و از آنجا به بقیهٔ سایت‌ها و وبلاگ‌های متممی‌ها هم سر زدم. 

هر کدام پست‌هایی در توصیه به داشتن وبلاگ نوشته بودند. به نوشته‌هایی از محمدرضا شعبانعلی در این باره هم لینک داده بودند. به نیک‌خواهی متممی‌ها باور دارم و  بالاخره این همه تأکید مرا هم مجاب کرد که بنویسم. 

البته حلقهٔ آخر که تصمیم را به اقدام تبدیل کرد، جواب سینا شهبازی به کامنت امروز عصرم در وبلاگش بود. تعارف دلنشینی کرده بود که وبلاگ احتمالی من می‌تواند روزی یکی از بهترین وبلاگ‌های متممی‌ها شود و من چون ساده‌دل هستم، آن را به خودم گرفتم و بلافاصله این وبلاگ را راه انداختم. 

  • ۹۶/۰۵/۳۰
  • کبرا حسینی

نظرات (۱)

  • سینا شهبازی
  • کبرا جان
    چقدر خوشحالم که احتمالاً اولین نفری هستم که برات توی خونۀ مجازیت کامنت می‌گذارم.
    یه چیزی رو می‌دونم. اونم اینه که یه زمانی می‌رسه که خسته‌ای، حوصله نداری، ولی نمی‌تونی توی وبلاگت ننویسی. من هنوز به اون روز نرسیدم. همون روز بزرگی که محمدرضا توی وبسایتش خیلی قشنگ توصیفش کرده ولی می‌دونم که به اون روز می‌رسی.
    بابت اون جمله‌ای هم که گفتم، واقعاً از ته دل گفتم. کامنت‌هات رو خونده بودم. احساس کردم تجربه‌ات به مراتب از من و امثال من بیشتره. با خودم فکر کردم چه خوب که اگر شماها مثل خیلی از دوستان دیگه دغدغۀ بهتر شدن رو دارید، این مسیر رو به ما نشون بدید. فکر می‌کنم وبلاگ‌نویسی می‌تونه خیلی کمک بکنه.
    البته همۀ دوستان می‌تونن وبلاگ داشته باشن و مثل من توش از دغدغه‌هاشون بگن. هرچند که احتمالاً خواننده از خوندنش چیزی نصیبش نشه ولی چیزی که نصیب منِ نویسنده می‌شه، حس خوب و تخلیۀ روانی است که به نظرم از ارزشمندترین دارایی‌های این روزهای ماست.
    من رو ببخش که اولین کامنتم اینقد طولانی شد.
    باز هم ازت ممنونم که بهم اطلاع دادی و این حس خوب رو بهم هدیه دادی.
    بی‌صبرانه منتظر مطالب مفیدت هستم و بدون که از خواننده‌های ثابت وبلاگت هستم.
    موفق باشی دوست خوبم :-)
    پاسخ:
    من هم از ابراز لطفت سپاسگزارم. باید ببینم در گذر زمان و بعد از نوشتن مثلاً صد پست، نگاهم به وبلاگ داشتن چه تغییراتی خواهد داشت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">