واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۱
  • ۰

کبرا در کولوسئوم

برای من غول اضافه وزن، همون غول مرحلهٔ آخره که عزم کردم شکستش بدم، شاخش رو بشکنم و سرش رو از تنش جدا کنم. خودم رو می‌بینم که وزنم رسیده به 60 کیلو و ضربهٔ آخر رو به غول اضافه وزن زدم. غول تلوتلو می‌خوره و وسط میدون، میفته روی زمین. تماشاچی‌ها تو کولوسئوم از شدت هیجان بلند شدند و یک صدا تشویقم می‌کنند: «کبرا... کبرا... کبرا...». 

پام رو میزارم روی سینهٔ غول 5 متری و دستهام رو به سمت جمعیت بالا می‌برم. خسته‌ام ولی خوشحالم بالاخره شکستش دادم. شمشیرم رو بلند می‌کنم و با یک حرکت، سر غول رو از بدنش جدا می‌کنم. سر غول چند متر اون طرف‌تر پرت میشه.

حالا صحنه عوض میشه و من با سبکی و چابکی دارم تو دامنه‌های سبلان می‌دوم. نسیم خنک می‌وزه و دشت پر از گل‌های زیباست. می‌دوم، بالا و پایین می‌پرم، ورجه وورجه می‌کنم و هیچ اثری از رخوت و سنگینی نیست. به همسرم میگم: «آن زن بدن ورزیده‌ای دارد» و هردومون می‌خندیم. 

کاهش وزنم، هدف باارزش منه. ارزش هرجور زحمت کشیدن و وقت صرف کردن و انرژی گذاشتن رو داره. کاهش وزن رو به خودم بدهکارم. کارهای سخت زیادی تو عمرم انجام دادم، این یکی نباید خیلی سخت‌تر از اونها باشه.

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • کبرا حسینی

نظرات (۲)

 سلام کبرا جان
چه پست های قشنگ و خوبی میذاری، ممنون
من هم چند ماه هست که با این غول درگیرم.
من خیلی ورزش میکنم اما بخاطر نداشتن رژیم مناسب، وزنم ثابت مونده و تمام شواهد و قراین حاکی ازینه که باید نخورم :(
پاسخ:
از تعارف دلنشینت بابت خوبی پست‌ها سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که نظر مثبت یه متممی رو به دست آوردم.
من بعد از این که رزومه‌ی آینده‌نگرم رو برای متمم فرستادم، رفتم دکتر تغذیه. تو اون رزومه، نوشتم که 29 اسفند 96، وزنم رسیده به 80 کیلو. حالا مدتیه که دارم تو این مسیر حرکت می‌کنم و امیدوارم این بار به نتیجه برسم. برای سال 97، هدف 70 کیلو رو انتخاب می‌کنم و بالاخره 60 کیلو. متوجه شدم مشکل اصلیم اینه که هر روز مقداری خوراکی‌های ساکاروزدار می‌خورم و اصلاً نمی‌تونم در برابرشون مقاومت کنم. 
  • محمدرضا گلنسایی
  • سلام کبرا جان
    بهتون پیشنهاد میکنم در رشته ی ورزشی ایروبیک ثبت نام و تمرین بفرمایید بسیار برای کاهش وزن مفید است.بجای نون سنگگ،لواش بربری و ... هم نون جو بخورید چون نون هایی غیر نون جو به قند در بدن تبدیل میشن و قند هم به چربی...با یک برنامه ی منظم ورزشی میتونید براحتی این غولو شکست بدید...براحتی
    پاسخ:
    از راهنمایی‌هات واقعاً ممنونم. الان یک ماهه که پیش دکتر تغذیه میرم. قبلاً هم چند بار و هر بار ده کیلو کم کردم اما دوباره برگشتم سر جای اول.
    شاید اگر بتونم در برابر خوراکی‌های شیرین مقاومت کنم، نتیجهٔ بهتری بگیرم ولی اینم تبدیل شده به رویا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">