واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰
دیروز بالاخره ماراتن دعوت شدن ما به جشن‌های مختلف تمام شد. متوجه شدم چقدر برنامه‌های روتین توسعه‌ی فردی‌ام تحت تأثیر این مراسم‌ها قرار گرفته. یعنی هنوز نتوانسته‌ام نقش‌های مختلفم را به خوبی مدیریت کنم.
مطالعه، نوشتن و حل تمرینات متمم سه تا از برنامه‌های روزانه‌ام است که در چند هفته‌ی گذشته، به حاشیه رفتند. روزهایی که می‌رفتم خرید کنم یا آماده می‌شدم در جشن شرکت کنم، تقریباً هیچ کار دیگری انجام نمی‌دادم.
فکر می‌کنم هنوز در تقسیم زمان و استفاده از واحد پومودورو، چندان قوی نشده‌ام. حتی در شلوغ‌ترین روزهای این چند هفته، چند واحد زمانی برای این سه کار پیدا می‌شد اما آنها را تشخیص ندادم و استفاده نکردم.
می‌توانم از تجربه‌ی مفید نظم شخصی در پانزده دقیقه استفاده کنم. همان‌طور که بعد از چهل روز، فعالیت بدنی جزء عادات خوبم شده، چهل روز دیگری برای هر کدام از عادت‌های مفید توسعه‌ی فردی مشخص کنم و با آن پیش بروم. 
  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • کبرا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">