واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

واژه‌های من

به مهمانی واژه‌های من خوش آمدید.

  • ۱
  • ۰
چه فضیلتی در این هست که در خانه را به روی دیگران ببندم، رادیو و تلویزیون و روزنامه و کتاب و اینترنت نداشته باشم و افتخار کنم که خانواده‌ی پاک و سالمی دارم که ذره‌ای از ارزش‌هایم تخطی نکرده‌اند؟
چه فضیلتی در این هست که از تجربیات دیگران باخبر نشوم و در این فرصت کوتاه عمر، بارها و بارها اشتباهاتی مرتکب شوم که گروهی درباره‌ی آنها اندرز داده و برحذر داشته‌اند؟
چرا می‌ترسم حقیقت را جستجو کنم و افکار و رفتارم را در معرض نقد کارشناسان و صاحب‌نظران بگذارم؟ 
آیا در عمق ذهن و دلم به درستی باورها و تصمیم‌هایم تردید دارم اما از رو در رو شدن با آن می‌ترسم؟
به کجا می‌رسم که روش حکومت‌داری کره‌ی شمالی را ستایش می‌کنم؟
  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • کبرا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">